​Чим незадоволені українські страхувальники?

Опубліковано |

Найчастіше страхувальники висловлюють невдоволення через затримки або відмови у виплатах страхового відшкодування. Особливо це стосується автострахування, де близько 60–70% скарг пов'язані з полісами ОСЦПВ. Клієнти скаржаться на невиплати, неповні виплати або порушення строків їх здійснення. Часто причиною є придбання дешевих полісів, які не покривають усі можливі страхові випадки, що призводить до конфліктів між страхувальниками та страховиками.

Крім того, близько 10–15% претензій стосуються накопичувальних видів страхування, таких як страхування життя та пенсійне страхування. Ще 10% — це скарги на особисте страхування, включаючи страхування здоров'я та від нещасних випадків. Інші скарги пов'язані з правовими питаннями та зобов'язаннями державного страхування.

Проблеми в сфері професійної відповідальності

На українському ринку страхування професійної відповідальності, зокрема юристів, спостерігається низький рівень розвитку. Багато юридичних фірм не страхують свою професійну відповідальність через відсутність законодавчих вимог або фінансові обмеження. Це створює ризики для клієнтів у разі професійних помилок з боку юристів. Деякі компанії, що працюють з іноземними клієнтами, все ж таки впроваджують такі практики, але загалом ринок потребує подальшого розвитку та регулювання.

Для вирішення конфліктів страхувальники можуть звертатися до Національного банку України, який з 2020 року виконує функції регулятора страхового ринку. Також у випадках, пов'язаних з автострахуванням, можна подавати скарги до Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ). У разі бездіяльності страхових компаній або незадовільного вирішення спорів, страхувальники мають право звертатися до суду для захисту своїх інтересів.


Рекомендовані новини