Логотип ВУСО

Страхова компанія ВУСО

Рейтинг 0.80 Відгуки: 15
S&P;: ААА* Відділень: 6

Страхова компанія «ВУСО» функціонує в Україні з вересня 2001 року. За цей період роботи понад 2 мільйони людей встигли застрахувати своє життя, здоров'я та майно у цій компанії.

Про те, що надає страхова компанія «ВУСО» відгуки самі за себе. Благо, для коментарів та питань створений спеціальний розділ на офіційному сайті компанії. виявити можливі недоліки та усунути проблеми.

«ВУСО» страхування: відгуки

«ВУСО» страхування — це досить відомий бренд серед українських страхових компаній. Для багатьох клієнтів цей факт є значним при виборі продуктів.

Офіси компанії розміщені в таких містах, як Харків, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Київ та інші населені пункти України. Офіційний портал містить всю інформацію про умови обслуговування та роботи.

Страхова «ВУСО» має досить розвинену систему дистанційного обслуговування. Будь-яка страховка може бути оформлена в онлайн-режимі за лічені хвилини. Короткі терміни. Це дуже зручно, тому що немає необхідності шукати, де оформити і оплатити поліс, заявка оформляється через інтернет, а на всі питання, що цікавлять, відповідають по телефону.

Види діяльності

СК «ВУСО» Україна має 24 ліцензії на право ведення діяльності.

  1. ОСАЦВ - обов'язковий вид страхування авто (у простолюді автоцивілки) При настанні події, передбаченої договором, страхові виплати потерпілим компенсуються без затримок.
  2. КАСКО — добровільна страховка, на відміну від автоцивілки кошти виплачуються страхувальнику, навіть якщо він винуватець ДТП. франшиза склала 300 доларів. Відповідно, шкода менша за франшизу, а значить, відшкодування компенсовано не буде.
  3. Зелена карта - закордонний аналог ОСАГО (автоцивілка).
  4. Медична страховка - поширений вид страхування життя та здоров'я клієнта.
  5. Туристична страховка оформляється перед тим, як купується тур для подорожі за кордон.

Страхування «ВУСО» є найбільш привабливим для постійних клієнтів, часто зустрічаються відгуки про те, що компанія регулярно надає знижки при купівлі чергового поліса.

Розгляд страхового випадку – це робота відділу відшкодування збитків компанії. Саме служба цього відділу викликає найбільшу кількість негативних коментарів. компенсують протягом 7 днів після прийняття паперів від клієнта, проте страхову справу мають право розглядати і більше часу, оскільки це прописано договором.

Якщо вивчати негативні відгуки, то можна резюмувати, що в 99% випадків їх залишають люди, які отримали відмову у виплатах. Не у всіх ситуаціях. перелік ризиків, за яких страховка не виплачується, клієнту слід ознайомитися з договором, перш ніж його підписувати.

Існує італійська приказка: «дурний вчиться на своїх помилках, розумний — на чужих» У сфері страхування визначати рівень обслуговування допомагає лише вивчення відгуків.