Логотип Оранта

Відгуки про страхову компанію Оранта

Рейтинг 0.80 Відгуки: 15
S&P;: ААА* Відділень: 35

Широко відома страхова компанія «Оранта», яка працює на ринку України (м. Київ) ось уже понад дев'яносто п'ять років, має величезну кількість постійних клієнтів: відгуки підтверджують це. Керівництво організації, незважаючи на страховий ринок, що постійно змінюється, вимагає все більше професіоналізму для успішної діяльності, продовжує вести свій «корабель» вперед, покращувати страхові продукти і намагається уважно поставитися до всіх своїх клієнтів.

Оранта страхування: відгуки та діяльність компанії

Як розповідають відгуки про компанію «Оранта», її страхування зазнає зараз фази підйому та розширення своєї діяльності. А почалося все в далекому 1921 році, коли компанія, що описується, в особі її правління прийняла в обробку страхові договори «Укрдержстраху». 1993 року утворилася акціонерна компанія, названа національною.

У 2008 році страхова компанія «Оранта» офіційно задекларувала своє прагнення працювати чесно (відгуки задоволених клієнтів це підтверджують) відповідно до принципів соціально відповідального бізнесу, підписавши відповідний документ, ставши одним із членів УФС (Української федерації страхування). Страхові компанії на чолі з «Орантою» в рамках зазначеного об'єднання є представником класичного страхування. Вони не перестають ревно стежити за комфортом своїх клієнтів та чітким виконанням зобов'язань перед ними.

З 1994 року організація набула повного членства у моторно-транспортному страховому бюро України, що дозволило їй почати продавати не лише КАСКО, а й страховки відповідальності водіїв, усім відомі як ОСАЦВ чи автоцивілка, а також добровільне «розширення» до них. Тепер компанія почала реалізовувати повний комплекс послуг у такій сфері, як автострахування.

Крім особистого майна громадян та їхньої цивільної, автоцивільної відповідальності, страхова почала активно працювати за заставним майном. Банки Києва та України, що працюють з видачі кредитів на авто та квартири, стали укладати договори про співпрацю з компанією, що описується. Автострахування стало одним із головних напрямів діяльності, хоча з 2011 року виникла потреба збільшувати майновий портфель організації для продовження тривалої, успішної діяльності в майбутньому.

Наразі страхова установа може запропонувати своїм клієнтам не лише страхування машини, квартири, ризиків, до якої входять також договори щодо відповідальності. Страховка в "Оранті" - це також брокер зі страховок життя.

Аналіз відгуків клієнтів

«Страхова компанія Оранта відгуки» - саме такий запит багато потенційних страхувальників вбивають у пошуковий рядок свого інтернет-браузера. Після перегляду результатів найчастіше вони натикаються на велику кількість найрізноманітніших відгуків задоволених та незадоволених клієнтів. У деяких випадках навіть проводиться порівняння, наприклад, «Оранта здійснює виплати краще, ніж Інгосстрах...», «якщо ви пройшли перекредитування в «Ощадбанк», звертайтеся до Оранти...», «легше освоїти кредитний калькулятор онлайн, ніж йти в офіс...» або «в страховий «Ренесанс» поліс у житті дорожчий...». Як же розібратися в правильності та правдивості того чи іншого відгуку та купити якісну страховку, адже часто люди, які потрапили до рук страхових шахраїв, нарікають на саму компанію, хоча вона теж постраждала від таких дій третіх осіб?

Щоб зрозуміти, де вірний, реальний відгук, а де фейковий необхідно проаналізувати його. Для цього варто відштовхуватися від таких тверджень:

  1. Більшість людей схильна залишати саме негативні відгуки, а не позитивні: коли ви незадоволені, хочеться поділитися з рештою, а при вдалому збігу обставин немає часу на «писанину».
  2. Людина, яка реально хоче поділитися своїм досвідом, намагатиметься конкретизувати текст відкликання.
  3. Професійні фейкові відгуки можуть бути написані за певною схемою. Наприклад, спочатку йде похвала діяльності підприємства, а потім маленька критика, далі - знову хвалебні промови. Таким чином намагаються притупити вашу увагу і обдурити вас.
  4. При написанні невірних відгуків оперують фактами, які не зрозумілі одразу тим, хто не стикався ще зі страхуванням. Наприклад: "Вартість страховки включала оплату витрат при настанні мого захворювання, але мені просто пояснили, де знаходиться клініка і сплатили візит до приватного лікаря...". У даному випадку одразу видно, що розрахунок йде на незнання багатьма українцями схем страхування здоров'я. Насправді було описано класичний випадок — саме так і проходить лікування застрахованих у разі погіршення здоров'я.

З усього вищесказаного випливає, що відгуки «підставні», якщо:

  • надто багато позитивних відгуків без особливих подробиць;
  • вказані лише загальні фрази;
  • спрямованість тексту має яскраве позитивне або яскраве негативне забарвлення;
  • у відгуку про автоцивільну відповідальність зазначено номер поліса, який під час перевірки на сайті моторно-транспортного страхового бюро України виявляється вкраденим, зниклим чи недійсним;
  • в описі свого страхового досвіду з «Орантою» клієнт вказує всі конкретні адреси, телефони та прізвища представників компанії, що сподобалися;
  • коментатор переходить на особи, показує невдоволення одним конкретним співробітником - страховим агентом, але діяльністю всієї компанії задоволений;
  • у відгуку є критика компанії «Оранта», але вона філігранно перемежовується з похвалою.

Якщо ви хочете застрахувати в «Оранта», свій бізнес, квартиру, будинок, взятий у кредит, здоров'я, вивчіть та детально проаналізуйте ті відгуки, які є в загальному доступі.